reklama

Vnútorný boj

Niekedy to ide ťažšie , ak rozum a srdce nemajú rovnaký názor...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu

Cesty môjho srdcaa rozumu sa nečakane skrížili. Náhoda? Aj keby, každá náhoda je pravidlom.Na križovatke plánov bez môjho vedomia a súhlasu vystavili bojisko. Vrajvyhrať môže len jeden... Divácke obecenstvo si tento zápas neužije, o to somsa postaral svojou najnovšou pretvárkou typu „nič mi nie je“...

Súperi lenneochotne vstúpili do ringu. Nevedeli, čo ich čaká... Za domácich tento krátbojuje JA a za hostí, prekvapivo...JA. Tento boj ma desí. Prísťo rozum či o srdce, to nie je sranda. V mojej hlave znejú prosbyobidvoch z nich: „ Zachráň mňa, so mnou bude náš spoločný život krajší...“Túžim po niekoho pomoci, je jedno koho, kľudne to môže byť neznámy. Tieto mojeslová sú však len výkrikom do tmy. Asi absolútne zbytočné.....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Boj začal. Pomalysme pristúpili k sebe, nikto sa však neodvážil dotknúť sa toho druhého.Obaja sme dobre vedeli, že rana uštedrená protivníkovi nás samých bude bolieťtakisto. Veď sme jedno telo.... Len chodíme okolo seba, touto napätou situáciousa nič nerieši. Len mi to pridáva na beznádeji.

Som ja tým zlým?Prečo práve ja? Mám to skoncovať? Ako vôbec?! Z mojich očí po chvílizačali padať slzy... Vedel som, že sám to nezvládnem. Bezmocne som čakal na to,čo príde.

Vtedy prišiel ON.Bol zvláštny, nečakane pokojne a s rozvahou pristúpilk súperiacim. Mal riešenie, povedal, že tento boj sleduje už veľmi dlhoa že si vediem statočne. Nepochopil som. Veď široko-ďaleko tu v tomtočase nebolo vidieť nikoho, tak ako ON mohol.... Že by už nefungovalapretvárka?!... Teraz mi to bolo jedno. Bol som zvedavý na jeho riešenie,vlastne odkázaný na jeho riešenie....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chytil nežne obepolovice môjho JA za ruku, milo sa usmial a povedal: „ Odteraz budemekráčať všetci spolu, dobre?“ Bojisko na križovatke sa razom premenilona záhradu plnú ruží.

Venované tomu,ktorý bojuje

Miroslava Jurášková

Miroslava Jurášková

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek, i keď iný, než si doposiaľ stretol. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu